Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Η Γερμανία διάλεξε τα CH-53K και CH-47F ως επιλογές για το νέο μεταφορικό ελικόπτερο

Γερμανικό CH-53 στο Αφγανιστάν. (©Bundeswehr/Frank Krautscheid/Flickr)
Οι Γερμανικές Ένοπλες Δυνάμεις έχουν προεπιλέξει τα ελικόπτερα CH-53K της Sikorsky και CH-47 Chinook της Boeing ως τους δυνητικούς διαδόχους του γηρασμένου στόλου των μεταφορικών ελικοπτέρων CH-53, επιβεβαίωσε ο εκπρόσωπος τύπου της Γερμανικής Πολεμικής Αεροπορίας.
Η επιλογή πρόκειται να ολοκληρωθεί έως τα τέλη αυτού του έτους, δήλωσε ο εκπρόσωπος, αλλά πρόσθεσε οτι δεν υπάρχει φαβορί.
Έγγραφο της στρατηγικής των στρατιωτικών αερομεταφορών που εκδόθηκε την προηγούμενη εβδομάδα από το Γερμανικό υπουργείο Άμυνας ανέφερε ότι η κατάληξη της σύμβασης αναμένεται για το 2018 και οι παραδόσεις των ελικοπτέρων πρόκειται να ξεκινήσουν το 2022. Σύμφωνα με το έγγραφο, το πολλαπλών αποστολών ελικόπτερο πρέπει να αυξήσει την αερομεταφορική ικανότητα των χερσαίων δυνάμεων και να συμβάλει στις αποστολές ιατρικών αεροδιακομιδών, την υποστήριξη των ειδικών δυνάμεων και τις διασώσεις εγκλωβισμένων ανθρώπων.
Ο εκπρόσωπος τύπου της Πολεμικής Αεροπορίας είπε ότι προβλέπεται η προμήθεια 40 έως 70 ελικοπτέρων.
Σύμφωνα με μια έκθεση της Bundeswehr που εκδόθηκε τον Δεκέμβριο, η Πολεμική Αεροπορίας διέθετε 75 ελικόπτερα CH-53 σε απόθεμα, Ο αριθμός πρόκειται να μειωθεί σε 64, και 40 από αυτά πρόκειται να μετατραπούν στη βελτιωμένη έκδοση GA. Η Γερμανία έχει αποκτήσει 112 CH-53 ξεκινώντας από τη δεκαετία του 1970.
Το έγγραφο στρατηγικής του υπουργείου Άμυνας τονίζει ότι ένα νέας γενιάς οπλικό σύστημα (NextGenWS), συμπληρωματικό του μαχητικού αεροσκάφους Typhoon Eurofighter, πρόκειται να αναπτυχθεί ως ο διάδοχος του Tornado, το οποίο είναι εξειδικευμένο για επίγειες προσβολές. Το NextGenWS μπορεί να είναι μη επανδρωμένο, επανδρωμένο ή προαιρετικά επανδρωμένο, αναφέρει το έγγραφο. Ένας πιο ακριβής ορισμός του θα υλοποιηθεί μετά από περαιτέρω ανάλυση.
Προκειμένου να διατηρηθούν οι επιχειρησιακές δυνατότητες της Luftwaffe, το NextGenWS θα πρέπει να εισέλθει σε υπηρεσία το αργότερο όταν το Tornado αποσυρθεί από την ενεργό υπηρεσία. Σύμφωνα με το σημερινό σχεδιασμό, το αεροσκάφος θα πετάει μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, αλλά φέτος μπορεί να ληφθεί μια απόφαση σχετικά με την επέκταση της επιχειρησιακής ζωής του Tornado ως τα μέσα της δεκαετίας του 2030.
Επίσης στον σχεδιασμό υπάρχει το λεγόμενο μελλοντικό αεροπορικό σύστημα μάχης (FCAS), το οποίο το υπουργείο περιγραφεί ως ένα “σύστημα-των συστημάτων”. Θα πρέπει να ενσωματώνει τις ικανότητες των σημερινών αεροσκαφών, όπως Eurofighter, Tornado και επιθετικά ελικόπτερα Tiger, αλλά επίσης και των μελλοντικών οπλικών συστημάτων, όπως το μεσαίου ύψους, μεγάλης εμβέλειας μη επανδρωμένο αεροσκάφος NextGenWS.
Το υπουργείο Άμυνας προτίθεται να προσδιορίσει εννοιολογικές ιδέες και επιχειρησιακές απαιτήσεις για ένα FCAS και ένα NextGenWS μέσα στο 2016. Αυτες πρόκειται να χρησιμεύσουν ως οι βάσεις για την πολυεθνική συνεργασία και την εξέταση των κοινών απαιτήσεων και τεχνολογικών δυνατοτήτων.
Σύμφωνα με το έγγραφο, η υλοποίηση των NextGenWS και FCAS πρέπει να γίνει με κράτη εταίρους μέσα σε ευρωπαϊκό πλαίσιο, διότι μια αμιγώς εθνική προσέγγιση ανάπτυξης οπλικών συστημάτων αυτής της πολυπλοκότητας θεωρείται αδύνατη. Το υπουργείο θέλει να ξεκινήσει σύντομα ένα διάλογό στην Ευρώπη πάνω στους κοινούς στόχους, τις γραμμές εξέλιξης και τις επιλογές ανάληψης δράσης.
Lars Hoffman
lhoffman@defensenews.com
Απόδοση/Μετάφραση από το DefenceNews.Com για την Προέλαση.
ΠΗΓΗ
https://limitofadvance.wordpress.com/2016/01/27/%CE%B7-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%B5-%CF%84%CE%B1-ch-53k-ch-47f-%CF%89%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CF%82-%CE%B3/#more-36857

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου