Ανώτατος αξιωματούχος εξοπλισμών των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής (ΗΠΑ) έχει αναθέσει την υπηρεσιακή έγκριση για να προχωρήσει το πρόγραμμα του Σινούκ Μπλόκ II, μια μακροπρόθεσμη προσπάθεια αντικατάστασης ή ανακατασκευής των σημερινών στόλων ελικοπτέρων CH-47F και MH-47G των δύο συγχρονισμένων στροφείων, μέσα στη δεκαετία του 2020.
Αξιωματικοί της Αεροπορίας Στρατού πρόκειται στις αρχές του 2016 να εκδώσουν αίτημα για την υποβολή προτάσεων, και η επιτυχημένη συνάντηση αυτής της εβδομάδας με την απερχόμενη καταναλωτή αμυντικών εξοπλισμών Χαιντι Σαιγιου διατήρησε σε κίνηση τη διαδικασία.
“Είναι σε καλό δρόμο, είναι μέσα [στην επιθεώρηση των εναλλακτικών συστημάτων],”δήλωσε ο Υποστράτηγος Μάικλ Λάντι, διευθυντής του Κέντρου Αριστείας της Αεροπορίας Στρατού των ΗΠΑ στο Φορτ Ρακερ, στην Αλαμπάμα.
“Έχει εγκριθεί ως σχέδιο, και είμαστε στην διαδικασία να το εντάξουμε στο προγραμματισμό του προϋπολογισμού. Η [ανάλυση των εναλλακτικών] έχει ολοκληρωθεί και έχουμε κάνει την επιλογή σχετικά με την κατεύθυνση που θα ακολουθήσουμε.”
Ο Στρατός συνεργάστηκε με την Μπόινγκ για κάποιο χρονικό διάστημα ώστε να αναπτύξει διάφορα συστήματα που θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν στο τελικό σχέδιο, όπως το προηγμένο στροφείο Σινούκ (ACRB), το οποίο θα πετάξει το 2016.
Ο διαγωνισμός του 2016 που θα οδηγήσει στην επιλογή του εργολάβου, η ανακοίνωση του οποίου θα γίνει το 2017.
Η συνάντηση της Σαιγιου που έγινε πριν την αποδέσμευση, τον Φεβρουάριο, του προϋπολογισμού για το 2017, υποδηλώνει ότι το πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί από την πενταετή πρόταση χρηματοδότησης του Στρατού.
Ο Λάντι είπε ότι ο σχεδιασμός περιλαμβάνει νέες ή ανακατασκευασμένες ατράκτους Σινούκ για τις τακτικές ή ειδικών επιχειρήσεων μονάδες. Οι τελευταίες, αυτή τη στιγμή, χρησιμοποιούν το πολλαπλών αποστολών MH-47G. “Πρόκειται να παραλάβουν κάποιες νέες ατράκτους εκτός από αυτό,” είπε ο Λάντι, μιλώντας την 14η Ιανουαρίου στην εκδήλωση της Αεροπορίας Στρατού στην Ουάσιγκτον.
Το Σινούκ είναι ένα από κορυφαία προγράμματα της Μπόινγκ, με 57 δείγματα να έχουν παραδοθεί το 2015 από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Φιλαδέλφεια της Πενσιλβάνια.
Αναμένεται ότι το βαρύ μεταφορικό ελικόπτερο θα παραμείνει σε υπηρεσία στην πρώτη γραμμή έως το 2060 -περίπου 100 χρόνια μετά την παρουσίαση του- μέσω προγραμμάτων εκσυχρονισμού όπως η αναβάθμιση του Block II.
Η εταιρεία εργάζεται επίσης με την Σικόρσκι πάνω στο ελικόπτερο SB-1 Defiant επίδειξης τεχνολογίας, που προορίζεται από τον στρατό για την απαίτηση του μελλοντικού ελικοπτέρου μέσης μεταφορικής ικανότητας κάθετης ανύψωσης FVL ( Future Vertical Lift), η οποία δεν περιλαμβάνει, προς το παρόν, την αντικατάσταση του Σινούκ.
James Drew
Απόδοση/Μετάφραση από το Flightglobal.com για την Προέλαση.
ΠΗΓΗ
https://limitofadvance.wordpress.com/2016/01/16/%CE%B7%CF%80%CE%B1-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%AF%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CF%83%CF%85%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9/#more-36450
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου